SVE SU BRACA POLITICARI UNISTILI,A ZA UNISTENJE I SVOJE DUGOVE OPTUZUJU DRUGE I PLJUSTE MEDJUSOBNE POLITICKE OPTUZBE KO JE SAPOSLIO VISE RODJAKA,LJUBAVNICA,BRACE,SNAJA,SINOVA...............................................................
E a baš voleo da vidim koliko na tržištu rada vrede ovi stručni, bez veza pre 20 i više godina zaposleni stručnjaci na Spensu koji su ga tako sjajno održavali sve ove godine, radnici sa osnovnom školom i do juče platama preko 50 000 ...
da treba da se vrati Dusan Bajic ;-))))a na Spensu sam mnogo pre njega...pa za ove ,,obavestene" sto sve znaju, samo da kazem da nisam ni u kavom srodstvu sa njim, niti na njegovom platnom spisku, niti clan LSV-a. Verovatno je i on muljao kao i svi direktori, al je to radio elegantno, svakog 1. i 15. je bila plata na racunu, a Spens nije nikad bio cistiji, procenat naplate 80%, nikad nije bila veca disciplina.. A ovo sadasnje stanje Spensa se sada zove ,,STRUCNOST IZNAD POLITIKE"..
Samo nemojte da se taj hvalisavac Dusan Bajic vrati.Lako je rasporedjivati tudi novac,ako vam je dobra veza sa gradom.Taj tok novca je on imao sa Benetom Pomoriskim,kojeg je posle izdao.Eno ga pre neki dan u BLICU(5.NOVEMBAR,nemusto objasnjava,kao direktor Lige,zasto mu stranka duguje MILIONE za zakup najvecih prostorija u gradu.Ne mogu duboko zavuci ruku u gradsku kasu.Rodni im prekinuo dovod.Njegova Liga ne placa ni postanske usluge,a otimaju se samo oko budzetske kase.
Ama mante se ljudi.Najbolji je onaj Perin:SVI SU ISTI.Kao Dule Acimovic nije zaposljavao,po naredbi,clanove Sveza komunista i svoju rodbinu.Dovoljno je spomenuti jos jedan interesantan slucaj.Izvesni Bobrivoje Boba Antonic,je odlazio i dolazio ,zaposljavajuci se na Spensu kad je hteo.Bio je omladinski aktivista Saveza komunista Jugoslavije...,posle toga jos cetiri ili pet raznoraznih partija,a eno ga sad upravl;ja Nacionalnim parkom "Fruska gora".Normalno,na Spensu je zaposlio svog sina i ne samo on.Dugacka je lista amoralnosti.Tako da svako vreme,ima svoje breme i raznorazne politikante.
Dusan Bajic,pred kraj svog mandata 2004.je zaposljavao i zaposlio na Spensu svu svoju rodbinu,da uzimaju pare gradjana i setaju po gradu.A onda je na Spens dosla svita sa doktorom Mikavicom na celu,pa je on zaposlio sve svoje.Pa nam dodje Gej 17...i tako redom...
Nije potrebno biti preterano pametan, pa po tvom vokabularu shvatiti ko si.
Ne pisem u toku radnog vremena, to nije moja privilegija.Zna se ko je i kada dobio nove racunare i naravno ko ih je sam sebi prodao.Ali to nije tema.
Nego ti, sto me nazivas gospodinom, pa posle kazes da lupetam i pljujem, meni neobavestenom ne odgovori na pitanja u vezi dozovoljenog minusa i kamata na novo podignuti kredit.Ali posto si se potrudio da odbranis Gej17+...jasno je da ste samo vi "gejevci" "pravi" spensovci.
Ne trudi se da mi pises vise, jer od ovog trenutka te ignorisem
Jel to onaj Dusan Bajic,sto je pred kraj isteka svog mandata na Spensu 2008.zaposljavao kopletnu svoju rodbinu.Aman ljudi,kad ce neko doci,a da nije OVAJ ILI ONAJ ?????????????????????????????? Ljubazno vas pitam.Koliko samo njegova rodbina odnosi na plate iz budjeta grada.Ni jedan mu rodjak,snaja,brat,sestra...nisu bili na evidenciji nezaposlenih.Prevodio ih je iz drugih firmi da bi na Spensu imali vece plate.O cemu vi pricate.Tacka.Sto rece,nas uvazeni Licanin Nenad dr Canak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Druže anonimni, lako je napadati nekog i pominjati imena koja nisu u preduzeću,nemamo mi ništa od toga. Što se tiče navodne gomile ljudi koji su primljeni ove godine tu nisi realan i nisi fer prema kolegama.Tačno je da je jedan broj ljudi primljen nakon socijalnog programa ali treba reći na koja radna mesta. Kao što i sam znaš naše preduzeće kuburi sa izvršiocima tkz. "šljakerima" dok onih u administraciji ima na pretek. Pa upravo su ta "šljakerska" mesta popunjena, jer je nakon otpremnina ostalo puno rupa na tim mestima a teško da ćeš nekog iz kancelarije dovući da radi te najteže poslove. Nemam nameru nikog da branim ali nije fer da na indirektan način prozivaš svoje kolege (bez obzira kad su došli u firmu))koji pošteno obavljaju najmanje plaćene poslove u firmi.
Stalno ću isto i ponavljati sve dok svi vi i vaši rukovodioci po javnim preduzećima ne prestanete da kukate nad svojom sudbinom.Sjašite i vi sa grbače naroda i sami se dogovorite koliko vas ustvari treba a koliko je višak.E tu dolazimo do onog ali.Ali nemoj ja da se zameram imam par godina do penzije,ali što ja da prijavim korupciju i kradju,ali što ja da se zameram sa kolegama što je zaposlio svoju rodbinu.Što pre par godina kad vas je bilo 400 na spisku taj sindikat nije pljuvao rukovodioce.Pa zato što je plata bila na vreme i bogovska za novosadske uslove s obzirom na količinu rada i umaranja.Neće Novi sad propasti u Dunav ako 300 radnika ode na biro i na njihova mesta dodju drugi preko regularnih konkursa(ne onih koje navodiš u jednopartijskom sistemu jer ne smeš da priznaš kako ste se i tad zapošljavali)
Mi,Vi,oni-nasi,Vasi,njihovi.Ma more svi ste vi isti,sto se ovde javljate.I vi ste neciji i preispitajte kako ste i sami dobili posao,pa pljujete one koji su dobili posle vas.Da niste mozda dosli sa biroa ili kroz odzak?
gospodine Krivi, ne branite vi Spens već ljude u vašim interesnim grupama koji su uništili naše preduzeće. možda je vama sve potaman ali građani svakodnevno vide sve kada prođu avetinjski pustim objektom. To je vaš ponos a naša tuga i očaj. zato je svaki komentar i u vreme radnog vremena korisniji od svakog vašeg minuta provedenog na Spensu!
Dugo sam se dvoumio da li da odgovorim ali ipak moram.Možda jesam kako kažeš " u najmanju ruku neobavešten "ali kad je moja firma koja se zvala Centroslavija propadala mi nismo imali kome da pišemo i da se žalimo kako grad bez nas ne može i kako će život u Srbiji stati ako 274 radnika spensa ostane bez posla.Čak i da vam neko poveruje u tu demagogiju kako su samo direktori i grad krivi šta će se desiti ako grad raspiše konkurs i dodje neko ko hoće stvarno da zavede red.Da li njemu treba 270 radnika na grbači a polovina ne zna zašto dolazi na posao.Da li mu treba tolika administracija po kancelarijama.Cela vaša priča se svodi na " direktori kradu ali mene i ostalu gomilu ostavite tu gde jesmo do penzije jer grad bez nas ne može ".I u pravu si stalno ću ponavljati isto jer je krajnje vreme da vi u javnim preduzećima naučite da grad i te firme neće propasti ako vi ostanete bez posla.
"Neradnici" Spensa krenuli u napad,hahaha...Sram vas bilo,bolje cutite...Po ceo dan se motate po centru i vrtite privatni biznis,dok vas mi gradjani debelo placamo.Vase rukovodstvo je krivo sto vam nije dalo otkaz i placalo te dugove od toga...
"U vreme Zivka Popova je dogovoren socijalni program, kojim je izvestan broj radnika od pocetka 2011. napustio Spens."
Tacno! Ali, sta je sa radnicima koje je Zivko Popov nakon toga primio u radni odnos na Spens? Koji je efekat socijalnog programa i zaduzenja Spensa kod poslovnih banaka kada je on nepotrebno naprimao gomilu ljudi, navodno svojih, Delicevih i Dumnicevih?
Gradski oci su radili na ubijanju SPENS-a,a time su i kadrovi koji njime rukovode ispali nestrucni,igrom slucaja to je u ovom mandatu bio G17+,a isto bi bilo sa bilo kojom opcijom da je njime rukovodio sa ovom "pomoci" od Grada...Pa zar se ne vidi koliko je losa namera Gradonacelnika i Gradske skupstine kad ni jednom direktoru nisu dozvolili da spoji vise od upoznavanja samog preduzeca.Svaki koji je nesto pokusao da uradi bio je brzopotezno smenjen...Popov je bio odlican i covek i direktor,imao je viziju,napravio je svoj tim,ispostovao je stare radnike Spensa i uz tu imao je i podrsku Grada,jedini je mogao nesto preokrenuti i obezbediti opstanak...Imao sam priliku sa njim razgovarati,kao sportski radnik,imao je ideje i za nas i za zakupce,a namere su mu bile ciste i bez %...Steta...
Gospodine "Neko sa Spensa" ako već i sam priznaješ da ti informacije nisu dostupne odakle ti pravo da lupetaš i pljuješ. Pa zbog takvih kao što si ti i jesmo tu gde smo. Kad ovi iz gradske uprave vide ili pročitaju ovakve (neproverene)izjave koje ti i tebi slični plasiraju nije ni čudo što nas ne konstatuju i beže od nas kao đavo od krsta. A neće biti ni da je samo G-17 kriv za ovakvo stanje u preduzeću, ima tu puno kadrova i iz drugih stranaka koji su godinama radili na štetu preduzeća a sada likuju kada treba napadati G-17. Uostalom ako si ti stvarno Neko sa Spensa kako to da šalješ komentare za vreme radnog vremena (Savet:pazi da te ovi iz menadzmenta ne provale, kao što znaš ima puno špijuna na Spensu), izgleda da se i ti uklapaš u "radnu" atmosferu. Živ mi bio i još dugo "radio" na Spensu.
Nestručni kadar vladajuće koalicije zaposlen u SPENSu doveo ga je do propasti!!!! Kako su se stranački zapošljavali, takvi su i rezultati!!! Svaka nestručnost se pokaže, u ovom slučaju propadanjem jednog od simbola Novog Sada.
Ti si Popov ili neko iz menadzmenta?
Priznajem, nisam sa drugog sprata, pa ti je sada mozda jasnije koliko su mi te informacije dostupne.
Ali me sada zivo zanima, kolika je kamata na dozvoljeni minus a kolika na kredit?I da li to znaci da vise nismo u dozvoljenom minusu?
I moram za kraj da ti kazem da si u najmanju ruku drzak, jer ja nisam branio Popova, a ni napadao Sindikat ni menadzment za tu pozajmicu, za nepreduzimanje nicega povodom toga, jesam.
Ne moram da objasnjavam ko sam, ali iz tvog pisanja i odbrane te pozajmice, moze svasta da se zakljuci druze iz Gej17+
O čemu ti mlatiš prijatelju, ili nisi obavesten ili si mnogo zloban. Ako te baš zanima kredit za otpremnine zaposlenih na Spensu onda treba da znas da su tu stvari apsolutno čiste. Preduzeće je uzelo kredit za otpremnine zaposlenih + 25 miliona da pokrije dozvoljeni minus koji koristi kod banke (taj dozvoljeni minus Spens koristi već godinama). Kompletan program za otpremnine menadzment je radio u saradnji sa sindikatom i tu nije nista sporno. Očigledno je da ti nisi "Neko sa Spensa", već "Neko iz neke stranke".
Jo....pa mi vec pisali!!!!
Ti brate tralala, pa tralala....
Ti si u najmanju ruku neobavesten, da ne upotrebim neku goru kvalifikaciju (a svojim pisanjem nikako da me demantujes)jer stalno ponavljas jedno te isto....
Shvati jednom za svagda, da u Spensu rade i ljudi koji su zaposleni pre 20 i vise godina, u vreme jednopartijskog sistema u vreme konkursa objavljivanih na SIZ-u tadasnjem i uglavnom u Dnevniku...
Pa covece sjasi vise sa zaposlenih koji nisu ovde preko Gej17+, preko DS-a i ne znam kojih jos stranaka.Naravno da ih ima, i naravno da zloupotrebljavaju svoja radna mesta i naravno da su dosli po stranackoj pripadnosti, ali....
adresa za tvoje pisanje je gradonacelnik na prvom mestu, pa skupstina grada na drugom i na kraju predsednici gradski odbora svih stranaka, jer tim redosledom se vrsi dirigovanje i postavljanje ljudi na Spensu.
Jo, pred gradsku kucu i ti i ja skupa, pa da pokusamo da spasemo i Spens i Novi Sad...
Riba se cisti od repa(nazalost), ali je uvek smrdela od glave.
Sve mora doci na naplatu pa i nestrucnost , negativna selekcija , razne mahinacije kao sto su one sa otpremninama radnika Spensa koji su potom momentalno nastavili da rade u GSP-u .Kako su se vrsila zaposljavanja po stranackoj liniji bez ikakvih kriterijuma u pogledu struke takvi su i rezultati .
U ovom trenutku mislim da je najvaznije da sav suvisni kadar stranacki koji je najvise zaposlen preko stranke G-17 bude uklonjen, strasno je sta ta stranka radi sa srpskim firmama, nesto sto je bilo simbol Novog Sada a to je SPENS je dovedeno do ruba propasti. Kako ih nije sramota, dokle ce vise licni interes biti u prvom planu?
U svim JKP situacija skoro identicna. Rukovodstva se ponasaju kao medvedi u lovu na Losose kad ovi idu na mrest, (razlika je samo u ciklusu, oni su na vlasti oko 4 god a Lososi se mreste svake godine)) i cilj im je da se sto bolje obezbede jer sledeca prilika za tako nesto je veoma neizvesna.
Grad postavi direktora , ovaj izabere saradnike i krecemo.Sto vise u priv dzepove to je kod svih isto jer ih stiti post izborna koalicija.O psledicama niko i ne razmislja jer je dobit daleko veca od stete za njih. to sto takvom politikom upropastavaju veliki broj radnika i njihovih porodica pravdaju time da ovo nije samoupravljanje i da su oni tu da pomognu tranziciju jer ih je "narod" izabrao.
Pogledajte situaciju u JKP PUT N.Sad. Imovinsko stanje rukovodilaca pre 2008 i danas.
Da li su samo rukovodioci krivi.Pa naravno da nisu ali to nećete čuti od nijednog radnika koji se ko zna kojom šemom da li porodičnom,kumovskom ili partijskom uvalio u bilo koje javno preduzeće.Od nijednog nećete čuti da je on višak nego samo " direktori kradu ".Da li ćete čuti nekog od tih " radnika " kako spominje svoje kolege koje obavljaju privatne poslove za vreme radnog vremena,koji prave cigaret pauze 15 puta na dan,da koristi lažno bolovanje,da je uvalio svoju rodbinu u preduzeće,da je dobio lokal,da ide kući službenim kolima.Pa naravno da nećete jer 98% tih "radnika" radi iste stvari a pljuju se samo rukovodioci.Zato ovde nijedno JP neće raditi normalno dok svi ne odu na biro a onda se zaposli realan broj ljudi koji će morati da zarade svoju platu.Ako je ne zaradi zna se ima ko hoće i može.Problem je što svi grakću kako su potrebni gradu ali niko ne spominje ko treba da finansira tu bulumentu prepodnevnih šetača
Zivko Popov???Prica za sebe
Bio je direktor u vreme kada je dogovoren socijalni program, kojim je izvestan broj radnika od pocetka januara 2011. napustio Spens.
Za isplatu tih radnika, dogovoreno je i odobreno zaduzenje Spensa za odredjenu svotu novca, kod poslovnih banaka.
Volsebno Popov zaduzuje Spens za 30 miliona vise, od onoga sto je dogovorio sa Sindikatom Spensa i za sta je od Upravnog odbora dobio saglasnost.
Evo skoro 11 meseci niko ne pita gde je nestalo 30 miliona...da li je u DS-u ili u ovoj Gej17+, koja se Ujedinila u regione....
Uzgred, posle politickog preleta u DS, Popov se vratio na zamrznuto radno mesto u NIS-u.
Da li je Barjaktarovic poslat da dovrsi zapoceto????
izvinite, ali Spensovci već odavno ne rade koncerte već se sale izdaju nekim organizatorima za bednu sumu novca. Vaše primedbe uputite organizatorima manifestacija koji ilegalno uzimaju novac od prodaje karata, ilegalne prodaje pića i fantomskih agencija koje brinu o bezbednosti posetilaca koncerata, dok "stručni" uzimaju svoj procenat. Vi sa pravom posmatrate zaposlene u ovom preduzeću kroz uslugu koja vam se pruža ali ti ljudi su sada poniženi a nekada su bili primer domaćinskog odnosa i učestvovali u velikim projektima i manifestacijama kojima se ponosio grad!
E, stvarno, vise je dosta!!! Radnici su najmanje krivi, a sad su najvise okrivljeni! Dokle ce preduzecima , ustanovama i DRZAVOM DA VLADAJU NESPOSOBNI???
Uvaženi zaposleni Spensovci, a posebno sindikalno rukovodstvo, pitam se šta ste učinili kada ste čitali i slušali negodovanja gradjana na odluku vašeg rukovodstva, a time i vas ostalih, jer je pre svih sindikat morao da prihvati ODLUKU O ABNORMALNIM VISINAMA OTPREMNINA TEHNOLOŠKIH VIŠKOVA U VAŠEM PREDUZEĆU, ČAK STE PRISTALI DA ZA TAKO VISOKE ISPLATE PODIGNETE KREDITE KOD BANAKA,a odmah nakon toga su vam se ti "STRUČNI TEHNOLOŠKI VIŠKOVI"zapošljavali u drugim JP smenjujući tamo zaposlene ljude. Sindikalci su morali znati da nema zapošljavanja na mestu sa kog je otišao tehnološki višak, pa što ste ćutali i dodvoravali se rukovodstvu KOJE JE DOVODILO NOVE ZAPOSLENE NA TA MESTA? To je SRAMOTA VAŠEG SINDIKALNOG RUKOVODSTVA I NE TRAŽITE OD OJADJENIH GRADJANA DA VAM U BILO ČEMU POMOGNU.
IMATE PRAVO DA TRAŽITE NAZAD VELIKE NOVCE OD ONIH KOJI SU UZELI OTPREMNINE A NASTAVILI DA RADE BEZ PREKIDA U DRUGIM JAVNIM PREDIUZEĆIMA, PA TO POKRENITE KOD GRADONAČELNIKA I DIREKTORA.
Nego ko je kriv već rukovodstvo nesposobno ,verovatno imaju negde vikendice uz dunav ili na Fruškoj Gori jer su i oni kao nekad neki pre 10 godin nosili gajbe i zaradili vile. Hoćemo promene koje nas vode napredno ka EU bez korupcije.
Ja bih želeo da verujem da stručnost bude ispred politike, ali me loša iskustva u proteklom periodu nisu ubedila u to. Možda će neki novi ljudi posle ovih izbora da pristupe ozbiljno rešavanju svih problema trenutne Vlasti.
Nego koga da krive? Da nisam možda ja kriv? Samozvani, natripovani kvazieksperti, koji jedino znaju uništavati i ono malo što dobro posluje. Hoću da vam vidim leđa!
nije mi jasno samo kad su toliko "stručni" što se onda bave politikom?što ne pokrenuše privredu i ekonomiju ove zemlje....a neee, jedino što G17 vrlo stručno radi i u čemu su nenadmašni je, da kad uđu u neki firmu posle njih ide katanac!zašto mi 10 god. to nemo posmatramo i zašto neko uopšte za njih glasa...za mene je enigma.i zato,radnici Spens-a nemaju nikakve veze kada je u pitanju sunovrat firme ali ti što su odgovorni i dalje su u svojim foteljama i to nikome ne smeta.ovo im je zadnje!ne brini "spensovac" oni ne prelaze cenzus više,ovo im je kraj ali šta će biti sa firmama koje su "stručno" vodili...i sa ljudima koji godinama rade u tim firmama...
Na bazenu ne znaju da kažu dobar dan, puštaju ljude u papučama kroz dezinfekcioni bazen i bez tuširanja, na kocertima se puši pored zabrane...izvinite Spensovci plaćeni ste a NE radite svoj posao...
U januaru 2010. godine prema odluci skupštine grada,smanjena je bruto zarada zaposlenih za 10% ali je menadžment preduzeća samoinicijativno smanjio zarade zaposlenih u preduzeću za 30% da bi "stručni ispred svega" pokrili svoje koeficijente. njihova stručnost je dovela ovo preduzeće do prevelikih dugova, tako da zaposleni koji rade u ovom preduzeću već decenijama, više nemogu da računaju na već umanjenu zaradu već im se od struktura vlasti iz grada i rukovodstva preduzeća preti minimalcem.
molim novosađane da podrže ovu veoma važnu instituciju u gradu i na narednim izborima "oteraju" menadžment preduzeća jer time će pomoći spensu da preživi. hvala.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za dugove Spensa radnici krive rukovodstvo
Novi Sad
•04.11.2011.
•16:30
Komentari 43
Gradjanin
Ljuska bez kikirikija
Rukovodstvo nema ama bas nikake veze s tim, oni su tu samo usput, ajte molim vas!!!
Enigma
Neko sa Spensa
Rajko-Spens
Stari Spensovac
Neko sa Spensa
Goran
Ponovo Milan
Neko sa Spensa
Ne pisem u toku radnog vremena, to nije moja privilegija.Zna se ko je i kada dobio nove racunare i naravno ko ih je sam sebi prodao.Ali to nije tema.
Nego ti, sto me nazivas gospodinom, pa posle kazes da lupetam i pljujem, meni neobavestenom ne odgovori na pitanja u vezi dozovoljenog minusa i kamata na novo podignuti kredit.Ali posto si se potrudio da odbranis Gej17+...jasno je da ste samo vi "gejevci" "pravi" spensovci.
Ne trudi se da mi pises vise, jer od ovog trenutka te ignorisem
Milan
Neko sa Spensa
Realan Spensovac
Jo-@neko sa spensa
Pera
Spesovac
Jo-@Neko sa Spensa
Sandra
Tacno! Ali, sta je sa radnicima koje je Zivko Popov nakon toga primio u radni odnos na Spens? Koji je efekat socijalnog programa i zaduzenja Spensa kod poslovnih banaka kada je on nepotrebno naprimao gomilu ljudi, navodno svojih, Delicevih i Dumnicevih?
ja
pravi spensovac
Maša
Neko sa Spensa
Priznajem, nisam sa drugog sprata, pa ti je sada mozda jasnije koliko su mi te informacije dostupne.
Ali me sada zivo zanima, kolika je kamata na dozvoljeni minus a kolika na kredit?I da li to znaci da vise nismo u dozvoljenom minusu?
I moram za kraj da ti kazem da si u najmanju ruku drzak, jer ja nisam branio Popova, a ni napadao Sindikat ni menadzment za tu pozajmicu, za nepreduzimanje nicega povodom toga, jesam.
Ne moram da objasnjavam ko sam, ali iz tvog pisanja i odbrane te pozajmice, moze svasta da se zakljuci druze iz Gej17+
Lenchi
pravi spensovac
Neko sa Spensa
Ti brate tralala, pa tralala....
Ti si u najmanju ruku neobavesten, da ne upotrebim neku goru kvalifikaciju (a svojim pisanjem nikako da me demantujes)jer stalno ponavljas jedno te isto....
Shvati jednom za svagda, da u Spensu rade i ljudi koji su zaposleni pre 20 i vise godina, u vreme jednopartijskog sistema u vreme konkursa objavljivanih na SIZ-u tadasnjem i uglavnom u Dnevniku...
Pa covece sjasi vise sa zaposlenih koji nisu ovde preko Gej17+, preko DS-a i ne znam kojih jos stranaka.Naravno da ih ima, i naravno da zloupotrebljavaju svoja radna mesta i naravno da su dosli po stranackoj pripadnosti, ali....
adresa za tvoje pisanje je gradonacelnik na prvom mestu, pa skupstina grada na drugom i na kraju predsednici gradski odbora svih stranaka, jer tim redosledom se vrsi dirigovanje i postavljanje ljudi na Spensu.
Jo, pred gradsku kucu i ti i ja skupa, pa da pokusamo da spasemo i Spens i Novi Sad...
Riba se cisti od repa(nazalost), ali je uvek smrdela od glave.
TNT
Freedom
mile
Aska i vuk
JA-
Grad postavi direktora , ovaj izabere saradnike i krecemo.Sto vise u priv dzepove to je kod svih isto jer ih stiti post izborna koalicija.O psledicama niko i ne razmislja jer je dobit daleko veca od stete za njih. to sto takvom politikom upropastavaju veliki broj radnika i njihovih porodica pravdaju time da ovo nije samoupravljanje i da su oni tu da pomognu tranziciju jer ih je "narod" izabrao.
Pogledajte situaciju u JKP PUT N.Sad. Imovinsko stanje rukovodilaca pre 2008 i danas.
Jo
Neko sa Spensa
Bio je direktor u vreme kada je dogovoren socijalni program, kojim je izvestan broj radnika od pocetka januara 2011. napustio Spens.
Za isplatu tih radnika, dogovoreno je i odobreno zaduzenje Spensa za odredjenu svotu novca, kod poslovnih banaka.
Volsebno Popov zaduzuje Spens za 30 miliona vise, od onoga sto je dogovorio sa Sindikatom Spensa i za sta je od Upravnog odbora dobio saglasnost.
Evo skoro 11 meseci niko ne pita gde je nestalo 30 miliona...da li je u DS-u ili u ovoj Gej17+, koja se Ujedinila u regione....
Uzgred, posle politickog preleta u DS, Popov se vratio na zamrznuto radno mesto u NIS-u.
Da li je Barjaktarovic poslat da dovrsi zapoceto????
Spensovac
Maja
boba n
IMATE PRAVO DA TRAŽITE NAZAD VELIKE NOVCE OD ONIH KOJI SU UZELI OTPREMNINE A NASTAVILI DA RADE BEZ PREKIDA U DRUGIM JAVNIM PREDIUZEĆIMA, PA TO POKRENITE KOD GRADONAČELNIKA I DIREKTORA.
veselin
mali Vasa
Dragan
Lili
Nizina
spensovac
molim novosađane da podrže ovu veoma važnu instituciju u gradu i na narednim izborima "oteraju" menadžment preduzeća jer time će pomoći spensu da preživi. hvala.
Bober i So
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H